Cílem projektu je tvorba, inovace a revitalizace funkčního propojení institucí terciárního vzdělávání, soukromého a neziskového sektoru v oblasti hudební kultury. Cílem projektu je zvýšení příležitosti studentů studijních oborů a akademických pracovníků pro získání nových zkušeností, respektive výměnu poznatků, které nemohli nabýt na vlastním pracovišti či vysoké škole. Tím se kvalitativně posune jejich konkurenceschopnost a flexibilita při uplatnění na trhu práce.
Sektor terciárního vzdělávání reprezentují Katedra hudební výchovy PdF UP v Olomouci, Katedra hudební výchovy PdF Ostravské Univerzity, Janáčkova akademie múzických umění v Brně a Konzervatoř evangelické akademie v Olomouci.
Neziskový sektor je zastoupen všeobecně prospěšnou společností Festa Musicale Olomouc, soukromý sektor zastupuje klinika AUDIO-Fon centr Brno.
Hlavním cílem projektu je navázání, respektive zvýšení spolupráce mezi Univerzitou Palackého v Olomouci a pěti partnerskými subjekty, které spadají do terciárního vzdělávání, soukromého sektoru a obecně prospěšného neziskového sektoru a s dalšími institucemi v zahraničí, a to v oblasti vybraných okruhů hudební kultury.
Dílčí cíle projektu směřují k:
Cílová skupina studentů bude motivována tím, že v rámci projektu bude mít příležitost:
Předpokládá se značně individuální způsob práce s cílovou skupinou a maximální rozvinutí mentálního potenciálu studentů jak při stážování, tak ve workshopech.
Předpokládá se, že cílová skupina akademických pracovníků bude zainteresována zejména prostřednictvím své profesionální snahy zvýšit si svou akademickou úroveň, možností zúčastnit se zahraničních stáží, kde získají cenné jazykové zkušenosti, kontakty a zvýší svoji cenu na akademickém trhu práce.
Do systémových opatření s dlouhodobým účinkem na cílové skupiny spadá organizační záměr vytvořit funkční propojení institucí terciárního vzdělávání, soukromého a neziskového sektoru v oblasti hudební kultury. Cílem projektu je zvýšení příležitosti studentů studijních oborů a akademických pracovníků pro získání nových zkušeností, respektive výměnu poznatků, které nemohli nabýt na vlastním pracovišti či vysoké škole. Tím se kvalitativně posune jejich konkurenceschopnost a flexibilita při uplatnění na trhu práce.
V oblasti zvýšení flexibility, mobility a uplatnitelnosti cílové skupiny na trhu práce projekt přispěje v těchto aspektech:
Díky projektu by měly cílové skupiny překročit svůj individuální limitující rámec jazykové a informační bariéry a zakotvit do domácích odborných organizačních struktur s perspektivou přesahu do evropských odborných organizací a společností (ISME, EUS, SAGE aj.). V tomto smyslu je pojat velmi komplexně a současně v těchto rysech spočívá jeho inovativnost.
Projekt výrazně překračuje úzký rámec jedné vysoké školy a jeho míra dopadu je zvýšena díky propojení cílové skupiny s několika partnery participujícími na projektu.
Přidaná hodnota spočívá v kvalitativním i kvantitativním zvýšením spolupráce mezi domácími a zahraničními institucemi ve sledovaných oblastech hudební kultury. Vytvoření těsných vztahů mezi partnery při vytvoření společných pracovních týmů, vzájemném stážování (viz jejich harmonogram) a realizaci setkání a workshopů.
Přidaná hodnota spočívá ve společném využívání prostorových kapacit a vybavení partnerských pracovišť. Jde o efektivnější a otevřenější využití zejména Uměleckého centra UP v Olomouci, kde sídlí žadatel - Katedra hudební výchovy PdF UP v Olomouci, a nových prostor, kterými disponuje pracoviště konzervatoře dislokované před dvěma roky do Olomouce.
Zahájení projektu: | 1. 6. 2011 |
Ukončení projektu: | 31. 5. 2014 |
Trvání projektu: | 36 měsíců |
2011 | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII |
Stáže a odborné pobyty | X | X | X | X | ||||||||
Vytvoření a inovace partnerské sítě, koordinace partnerských pracovních týmů | X | X | X | X | X | X | X | |||||
Uskutečňování meetingů, workshopů, seminářů | X | X | X |
2012 | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII |
Stáže a odborné pobyty | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
Vytvoření a inovace partnerské sítě, koordinace partnerských pracovních týmů | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
Uskutečňování meetingů, workshopů, seminářů | X | X | X | X | X | X |
2013 | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII |
Stáže a odborné pobyty | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
Vytvoření a inovace partnerské sítě, koordinace partnerských pracovních týmů | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
Uskutečňování meetingů, workshopů, seminářů | X | X | X | X | X | X |
2014 | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII |
Stáže a odborné pobyty | X | X | X | X | ||||||||
Vytvoření a inovace partnerské sítě, koordinace partnerských pracovních týmů | X | X | X | X | X | |||||||
Uskutečňování meetingů, workshopů, seminářů | X | X | X |
Jméno | Pracoviště | Funkce |
Prof. PaedDr. Jiří Luska, CSc. | KHV PdF UP | Hlavní řešitel |
MgA. Petr Špaček, Ph.D. | KHV PdF UP | Hlavní koordinátor projektu |
PhDr. Alžběta Marková | ||
Lenka Hejlová | ||
Markéta Steidlová, DiS. | KHV PdF UP | Koordinátor pro interakci a pro výstupy projektu |
Doc. Richard Fajnor | HF JAMU Brno | Odborný pracovník partnera - JAMU |
Prof. PhDr. Karel Steinmetz, CSc. | KHV PdF OU | Odborný pracovník partnera - OU |
Prof. PhDr. Jan Mazurek, CSc. | ||
MgA. František Fiala | Konzervatoř Evangelické akademie | Odborný pracovník partnera - KEAO |
MgA. Robert Mimra | ||
PhDr. Iveta Hlubínková | Festa Musicale Olomouc | Odborný pracovník partnera - FM |
Doc. MUDr. Mojmír Lejska, CSc. | AUDIO-Fon centr | Odborný pracovník partnera - AFC |
Lenka Hejlová | KHV PdF UP | Administrativní asistent |
Alena Kanurkovová | KHV PdF OU | Administrativní asistent - OU |
Irena Gazdagová | Konzervatoř Evangelické akademie | Administrativní asistent - KEAO |
Ing. Pavlína Soorová | Festa Musicale Olomouc | Administrativní asistent - FM |
Ing. Petra Šestáková | AUDIO-Fon centr | Administrativní asistent - AFC |
Ing. Jaroslav Skácel | PSUP | Projektový manažer |
Hlavní řešitel: řízení řešitelského týmu a koordinace všech zásadních aktivit projektu. Spolupráce s partnery a kontrola dodržování harmonogramu. Je zodpovědný za řádnou realizaci projektu, komunikaci s poskytovatelem dotace a monitorovaní projektu.
Hlavní koordinátor projektu: nejbližší spolupracovník hlavního řešitele. Zajišťování pracovních setkání, organizace setkání a workshopů, editorská garance informačních materiálů, komunikace s partnery a zahraničními institucemi a zajišťování záležitostí spjatých s pobytem zahraničních odborníků.
Koordinátor pro interakci a pro výstupy projektu: obsahově se podílí na webové platformě projektu využívané jako komunikační prostředek mezi partnery i cílovou skupinou, shromažďuje vytvořené písemné a audiovizuální materiály pro jejich aktualizaci. Připravuje a koordinuje zprávy o akcích a událostech souvisejících s projektem. Zajišťuje a upravuje video dokumentační materiál k projektu.
Odborný pracovník partnera – JAMU: úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu. Zajišťuje partnerský podíl na koordinaci všech aktivit projektu, organizaci seminářů, workshopů a meetingů, spolupracuje na organizaci stáží, zajišťuje partnerský podíl na ediční činnosti.
Odborný pracovník partnera – OU: úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu. Zajišťuje partnerský podíl na koordinaci všech aktivit projektu, organizaci seminářů, workshopů a meetingů, spolupracuje na organizaci stáží, zajišťuje partnerský podíl na ediční činnosti.
Odborný pracovník partnera – KEAO: úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu. Zajišťuje partnerský podíl na koordinaci všech aktivit projektu, organizaci seminářů, workshopů a meetingů, spolupracuje na organizaci stáží, zajišťuje partnerský podíl na ediční činnosti.
Odborný pracovník partnera – FM: úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu. Zajišťuje partnerský podíl na koordinaci všech aktivit projektu, organizaci seminářů, workshopů a meetingů, spolupracuje na organizaci stáží, zajišťuje partnerský podíl na ediční činnosti.
Odborný pracovník partnera – AFC: úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu. Zajišťuje partnerský podíl na koordinaci všech aktivit projektu, organizaci seminářů, workshopů a meetingů, spolupracuje na organizaci stáží, zajišťuje partnerský podíl na ediční činnosti.
Administrativní asistent: Řízení prací na projektu spojených s cílovou skupinou, zajištěním stáží, setkání a workshopů.
Administrativní asistent – JAMU: Řízení prací na projektu spojených s cílovou skupinou, zajištěním stáží, setkání a workshopů.
Administrativní asistent – OU: Řízení prací na projektu spojených s cílovou skupinou, zajištěním stáží, setkání a workshopů.
Administrativní asistent – KEAO: Řízení prací na projektu spojených s cílovou skupinou, zajištěním stáží, setkání a workshopů.
Administrativní asistent – FM: Řízení prací na projektu spojených s cílovou skupinou, zajištěním stáží, setkání a workshopů.
Administrativní asistent – AFC: Řízení prací na projektu spojených s cílovou skupinou, zajištěním stáží, setkání a workshopů.
Odborný vedoucí workshopů: Metodicky vede workshopy. Řídí výměnu zkušeností, určuje směr workshopu a vede zvolená témata.
Počet osob poskytujících služby: | 8 |
Počet podpořených osob-studentů VŠ: | 145 |
Počet podpořených pracovníků ve VaV v dalším vzdělávání: | 25 |
Počet zapojených partnerů: | 5 |
Datum plánované hodnoty: | 31.5.2014 |